Autoryzowany Serwis Volkswagen -  Chylińscy Sp. z o.o. ul. Sąsiedzka 4

Autoryzowany Serwis Volkswagen - Chylińscy Sp. z o.o. ul. Sąsiedzka 4

Warsztaty samochodowe
61 Warszawa (woj. mazowieckie)

OCENY I KOMENTARZE

Stanowczo odradzam
2020-10-24 11:20

Dotyczy skandalicznej obsługi gwarancyjnej samochodu VW Passat. Pojazd został przyjęty w serwisie w dniu 17.10.2020 roku. Zgłoszono problem techniczny związany z niemożnością uruchomienia samochodu w godzinach porannych 17.10. 2020 roku za pomocą systemu bezkluczykowego jak również uruchomienia awaryjnego wykonanego przez przyłożenie kluczyka do kolumny kierownicy w miejscu wskazanym w Instrukcji Pojazdu. Po 90 minutach prób pojazd został uruchomiony w trybie awaryjnym i dojechałem nim na umówioną w trakcie wizytę do serwisu Volkswagen Chylińscy. Zgłosiłem opisaną usterkę , jak również drugą – ściąganie pojazdu na stronę prawą przy utrzymywaniu kierownicy do jazdy na wprost. Usterka ta wystąpiła po raz kolejny i była weryfikowana w w/w serwisie. Po pierwotnej weryfikacji i korekcie , o której zostałem poinformowany na piśmie w odpowiedzi na reklamację z dnia 13.10.2020 roku samochód odzyskał sprawność, jednak po przejechaniu dystansu 70 km. objawy powróciły , przy czym pojazd ściągał na stronę prawą : około 3 metry w prawo na prostym odcinku drogi o długości 50 metrów. Usterka została zgłoszona w serwisie w dniu 17.10.2020 roku. W dniu 19.10.2020 roku otrzymałem wiadomość, że w związku ze zgłoszonym problemem podczas uruchomienia pojazdu zweryfikowano usterkę czujnika ciśnienia paliwa na listwie paliwowej i zostanie dokonana jego wymiana. Natomiast poinformowano mnie, że nie występuje opisany problem ściągania na stronę prawą. Umówiłem się w serwisie na dzień 21.10.2020 roku pierwotnie o godzinie 15:00 a następnie poprosiłem o zmianę terminu na godzinę 10:00 - co zostało potwierdzone telefonicznie przez doradcę serwisowego w dniu 20.10.2020 roku. Na miejscu w dniu 21.10.2020 roku o godzinie 10:15 otrzymałem informację, że kierownik ma aktualnie audyt i nie może zweryfikować zgłaszanych przeze mnie nieprawidłowości w pojeździe. Zaakceptowałem tę sytuację, w związku z pełnionymi przez niego obowiązkami, ale uważam za lekceważące niewyznaczenie innej osoby, która mogłaby dokonać weryfikacji stanu technicznego pojazdu. Następnie, co uważam już za skandal , doradza serwisowy podstawił niesprawny pojazd pod salon i stwierdził, że samochód jest gotowy do odbioru. Nie wyraziłem zgody na odbiór niesprawnego pojazdu i umówiłem się na dzień 22.10.2020 roku. Jednak po powrocie do domu i konsultacji z osobami, które znają całą sprawę i są oburzone , a także po konsultacji z serwisem, w którym samochód był kupiony zrezygnowałem z dalszej nieudolnej obsługi pojazdu w serwisie Volkswagen Chylińscy. Podaję do wiadomości, że od 19.10. do 22.10. nie zostały zweryfikowane przeze mnie objawy i nieutrzymywania prostoliniowego toru jazdy , a kierownik serwisu uznał to za sytuację prawidłową , co potwierdził na zleceniu, a tym samym zbagatelizował moje uzasadnione obawy dotyczący stanu technicznego pojazdu. W tym samym dniu 22.10.2020 roku samochód został odebrany z serwisu Volkswagen Chylińscy , a następnie zweryfikowany u partnera, u którego dokonałem zakupu. W trakcie przekazywania kluczyków kierownik serwisu z nerwami uderzył kluczykami od samochodu o stół stwarzając ryzyko uszkodzenia immobilizera! Wykonano następujące prace: - jazdę próbną w mojej obecności - diagnostykę komputerową - kilkukrotną kalibrację czujnika kąta skrętu - nie stwierdzono nadmiernego lub nierównomiernego zużycia bieżnika opon - poinformowano mnie również o możliwości podstawowej kalibracji czujnika kąta skrętu we własnym zakresie (obrót kierownicą w lewo do końca i w prawo do końca), o czym w serwisie Volkswagen Chylińscy nie zostałem poinformowany. -czterokrotną jazdę próbną po w/w korekcie Informuję, że zdaję sobie sprawę z niektórych kwestii technicznych budowy omawianego podjazdu, np. dysproporcji długości półosi napędowych spowodowanych poprzecznym ustawieniem silnika i wynikającym z tego możliwych zmian toru jazdy podczas przyspieszania – wynika to z praw fizyki. Zdaję sobie sprawę z norm producenta i akceptacji zbaczania pojazdu na lewą lub prawą stronę podczas utrzymywania kierownicy w położeniu 0 stopni – samochód ma utrzymywać prostoliniowy tor jazdy na odcinku co najmniej 100 metrów, a wynika to z niedoskonałości elektrycznej przekładni kierowniczej. Z tym, że przed korektą samochód zbaczał już po 50 metrach drogi i serwis Volkswagen Chylińscy zbagatelizował ten problem. Po przeprowadzonej korekcie w konkurencyjnym serwisie i przejechaniu 200 km. samochód odzyskał wreszcie pełną sprawność. Do wymiany czujnika ciśnienia paliwa przeprowadzonej w serwisie Volkswagen Chylińscy nie zgłaszam zastrzeżeń. Zażądałem pisemnej odpowiedzi na skargę dotyczącą kardynalnych zaniedbań w kwestii zgłaszanych problemów gwarantujących bezpieczną jazdę samochodem. Sprawę zgłoszono do centrali VW w Wolfsburgu. Podziękowania dla serwisu Krotoski-Cichy w Nadarzynie, który rzeczowo podszedł do sprawy i naprawił samochód, dzięki czemu odzyskał on pełną sprawność.

TWOJA OPINIA

Twój podpis:
Twoja ocena:
Twój komentarz:
Wstaw zdjęcie:
Wybierz jedno lub więcej zdjęć do galerii.

PODOBNE W OKOLICY

Autoryzowany Serwis Lancia - Viggen Auto Sp. z o.o. 03-110 Warszawa Modlińska 206

Autoryzowany Serwis Lancia - Viggen Auto Sp. z o.o. 03-110 Warszawa Modlińska 206

Warsztaty samochodowe
61 Jabłonna (woj. mazowieckie), Warszawa (woj. mazowieckie)

MOŻE SIĘ PRZYDAĆ

POPULARNE W CONADROGACH.PL