Coraz dłuższa ekspresowa S8
- conadrogach.pl
- info. prasowe
- 2014-04-15
Droga ma nawierzchnię wykonaną z betonu, którego dostawcą była firma Lafarge. Betonowa nawierzchnia drogi zapewni kilkudziesięcioletnią bezawaryjną eksploatację.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerstwa z firmą Budimex. – powiedział Bruno Roux, dyrektor zarządzający Lafarge w Polsce. - Współpraca z firmą Budimex dała nam możliwość dostarczenia zintegrowanej oferty Lafarge czyli obok dostaw cementu, kruszyw i betonu zajmowaliśmy się również nadzorem technicznym, technologicznym i logistycznym nad procesem produkcji. Drogi betonowe mają w Polsce przyszłość ze względu na klimat i geologię i obiecujące jest to, że buduje się ich coraz więcej. To dobry trend, ponieważ drogi betonowe są bezpieczne, trwałe i w dłuższej perspektywie tanie w użytkowaniu ze względu na niski koszt ich utrzymania - zaznaczył.
- Umowa z łódzkim oddziałem Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad na budowę 8. odcinka drogi ekspresowej S8 (węzeł Róża – Wrocław), o wartości 689,2 mln zł netto, została podpisana 5 października 2011 roku. Kontraktowy termin zakończenia prac to 5 stycznia 2014. Budimex zakończył prace przed terminem, w grudniu 2013 roku - podkreśla Krzysztof Kozioł, rzecznik prasowy Budimexu.
Budimex jest jedną z największych firm budowlanych w Polsce, zatrudnia 5,5 tys. osób i współpracuje rocznie z 12 tys. kontrahentów.