Mechanicy do kitu. Firma robi dobre wrażenie i tylko tyle. Nie potrafią i nie chcą pomóc w usunięciu fabrycznych wad o,których dobrze wiedzą i cicho siedzą. Usterki i wady to w Dusterze,Dokkerze niepewne właściwości jezdne, na drodze auto potrafi samo zmienić tor jazdy na prostym i równym odcinku drogi. Rdza w okolicach wlewu paliwa pojawia się już po 1 roku. Częste usterki czujników paliwa, Wadliwe elektrozawory paliwa LPG. Zbywają i odciągają klienta jak długo się da. Wadliwa nawigacje (podają błędne komunikaty i urywają słowa). Delikatne zawieszenie,alufelgi ! Nieprzyjemna obsługa ze strony mechaników,którzy odbierają i oddają auta. Przy przekazaniu auta do serwisu podpisujemy ,że auto ma takie czy inne uszkodzenie,stan paliwa itp. ale przy odbiorze auta nikt z pracowników serwisu nie zapewnia na piśmie w jakim stanie auto oddaje ,czy usługa została wykonana zgodnie ze sztuką. Brak protokołu przekazania auta. Auto odbiera się samemu bez obsługi z parkingu. Nie wiadomo kogo winić póżniej jak coś się stanie podczas naprawy. Zdarzają się przypadki ,że auto w serwisie zostało uszkodzone np. nieznaczne wgniecenia lakieru lub przewody elektryczne są odłączone i auto nie przełącza się na gaz bo mechanik zapomniał spiąć kostkę. Ale każą jechać i zapewniają ,że wszystko jest okej. Nikt nie kontroluje pracy mechaników. Brak nadzoru i odpowiedzialności za błędy. Nikt nie raczy nawet przeprosić za błędy. Potrafią przy kolejnej wizycie powiedzieć,że nie musi Pan korzystać z naszego serwisu,może jechać gdzie indziej! Klient ,który dostrzega niedoróbki serwisu i głośno mówi o tym jest niewygodny i potrafią być opryskliwi oraz wredni dla takiego klienta,a przecież to ten klient jest ich chlebodawcą!