Przegląd przed kupnem samochodu Totalna opieszałość pracowników wyraźnie widziałem że zwrócili uwagę na szyberdach. Po przyjeździe do domu dowiedziałem się dlaczego: uszczelka była zwinięta i gdybym tego nie zauważył miałbym mokry dach. czy ciężko było im mnie o tym poinformować? .Przegląd wyglądał jak na zwykłej stacji diagnostycznej tylko drożej .Sam oceniłem auto dobrze więc dokonałem zakupu ale to co widziałem 3 lata temu w serwisie toyoty w Krakowie to był profesjonalizm dostałem protokół szczegółowy i opis najmniejszych usterek w aucie Nie polecam przed kupnem auta. Można nabyć samochód z usterkami o których nim słowa nie powie.
Omijać z daleka.
Tragedia, naciągactwo i cwaniaki! Ceny kosmiczne, naciągają na wymianę części, których nie trzeba wymieniać. Za każdym przeglądem cena wyjściowa podana taka by tylko klient zostawił samochód, przy odbiorze okazuje sie, ze do zapłaty jest 3x drożej! Co roku łudzę się, ze będzie lepiej, jest coraz gorzej :( OMIJAĆ!
Przegląd przeprowadzony sprawnie, brak większych uwag. Jedynie do małej ilości dostępnych miejsc parkingowych.
Serwis po uszkodzeniu samochodu udaje, że nie jest to ich wina oraz po zapewnieniu, że umówi wizytę w celu weryfikacji nie odzywa się. Nie polecam.
NIE POLECAM. Nie polecam dealera. Dla tych tym dealerem przez Carsmail. Nie słowny i nie kompetentny. Dosłownie w pełnym tego słowa znaczeniu. Zamówiłem przez Carsmile u tego dealera samochód. Carsmile ,Pani Katarzyna W mi pomagała. Bardzo. Czekałem ponad rok czasu. Wydaje się to normalne w obecnym czasie. Ale. Właśnie,jest wiele ale które wpłynęły na moją opinię. Dealer nie dawał mi żadnej informacji na temat samochodu. Cały czas zbywał. Kiedy samochód był już wyprodukowany poprosiłem o nr VIN,niestety nie otrzymałem. Prosiłem dwa tygodnie. Dealer twierdził,że jeszcze mu producent nie podał. Śmiech na sali,pewnego dnia zadzwoniłem i powiedziałem,że oddam sprawę do sądu. Proszę mi uwierzyć ,że w 15 min znalazł się Vin i okazało się,że auto już dawno jest w Polsce u niego na placu. Czy trzeba tu komentarz jeszcze dodać? Auto zarejestrował i jeszcze dwa tygodnie nie mogłem dostać auta. Chciałem odebrać sam to auto w Krakowie,ponieważ ten sam dealer ma tam oddział,niestety powiedzieli mi,że nie ma takiej możliwości. Tylko Warszawa.Prosiłem aby przywieźli lawetą. Tak,dwa tygodnie.do tego,okazało się,że jednak przewieźli auto z Wa wy do Krakowa i mi dostarczono na lawecie z Krakowa. Żeby było śmieszniej po miesiącu dostałem fakturę za transport na kwotę ponad 1000 zł . Otrzymałem to 02.08.2022. Nadane 01.08.2022 a termin płatności do 28.07.2022. Poprosiłem o instrukcje obsługi, odesłano mnie do internetu. Zadzwoniłem aby zapytać jak uruchomić czujniki przednie to kazano mi przyjechać do Warszawy. Tylko 700 km. A czujniki włącza się na konsoli. Ludzie. Omijajcie tego dalera szerokim łukiem. Gdybym złożył u innego to miał bym takie samo auto o pół roku wcześniej i bez takich problemów . Jak można nie wiedzieć,że auto jest na placu? Porażka. Totalna porażka. Jeszcze raz ostrzegam Państwa przed tym dealerem. Warszawa i Kraków.