Niestety nie mogę wystawić firmie pozytywnej oceny. Zakupiliśmy u nich kilka nowych samochodów, między innymi 4 Ople Vivaro. W dwóch z nich przy przebiegu nieco ponad 100 tyś km wystąpiła poważna usterka, ubytki płynu chłodniczego i silnik zakwalifikowany do wymiany. Mimo, iż problem w jednym z aut został zgłoszony zaraz po wygaśnięciu gwarancji fabrycznej, sprzedawca nie wykazuje żadnego zainteresowania pozytywnym dla nas rozwiązaniem problemu. Powołany rzeczoznawca motoryzacyjny stwierdził wadę materiałową w pojeździe, salon Hornet jednak do tej pory tego stanowiska nie uwzględnił. Mimo, iż wada wystąpiła w 2 z 4 samochodach jakie zakupiliśmy, twierdzą iż to usterka eksploatacyjna a podobne problemy w tym modelu się praktycznie nie zdarzają - mieliśmy pecha. Dodatkowo opinia Hornet jest całkowicie sprzeczna z opinią Opel Szpot, który awarie zdiagnozował i jasno określił że w tym modelu z tym silnikiem problem jest powszechny. Sprawa zakończy się w sądzie. Przy okazji chciałbym prosić osoby która mają podobne, przykre doświadczenia w autach z silnikiem 1,6 cdti o kontakt nami pod adresem email: [email protected] .