Po oddaniu drogi S7 z Warszawy czas na remont starej siódemki
- Anna Kluba
- conadrogach.pl
- 2024-06-17
Nowa S7 Warszawa – Tarczyn zastąpiła starą siódemkę
W marcu 2024 r., za sprawą otrzymania pozwolenia na użytkowanie, odcinek Lesznowola – Tarczyn Północ zyskał status drogi ekspresowej. Ruch na trasie puszczono wcześniej, jesienią 2023 r. Od tego czasu kierowcy mają do dyspozycji ekspresowy wylot ze stolicy w kierunku Krakowa. Oddanie odcinka nie oznacza końca inwestycji, bo do wykonania jest jeszcze remont starej drogi krajowej DK7 o długości 17 kilometrów.
Ruszył remont 17 km DK7 na południe od stolicy
W tym tygodniu rozpoczął się ostatni etap realizacji S7 Lesznowola – Tarczyn Płn. Jest nim remont starej DK7 od Sękocina Starego do Rembertowa.
Pierwsze prace ruszyły jeszcze w piątek (14 czerwca). Zostały wykonane pomiary nawierzchni obu jezdni i konserwacja przydrożnych rowów. Kolejny etap rozpoczął się od poniedziałku (17 czerwca) i dotyczy remontu obiektów mostowych. Jak informuje warszawski oddział GDDKIA zajęty będzie prawy pas ruchu z ograniczeniem prędkości do 50 km/h. Rozpocznie się także frezowanie nawierzchni i układanie nowej na obu jezdniach. Kierowcy będą mieli dostępny jeden pas ruchu z ograniczeniem prędkości do 50 km/h.
Remont DK7 zakończy się w IV kwartale 2024 r..