Remont drogi wojewódzkiej nr 448 Węzeł Syców – Nowy Dwór
- conadrogach.pl
- info. pras
- 2014-10-21
Rusza remont drogi wojewódzkiej nr 448 na odcinku Węzeł Syców – Nowy Dwór w województwie dolnośląskim. Odcinek prowadzi do drogi ekspresowej S8. Kontrakt na zlecenie Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu zrealizuje firma Skanska. Wartość prac wyniesie ok. 1 125 000 zł netto. Wykonawca zapowiada utrudnienia w ruchu.
- W związku z remontem drogi wojewódzkiej nr 448 do 15.12 br. wystąpią utrudnienia w ruchu. Na odcinku drogi od Węzła Syców Zachód do okolicy budynku nr 6 w Nowym Dworze planowane jest wprowadzenie ruchu jednokierunkowego. Możliwy będzie jedynie ruch samochodowy od Węzła Syców Zachód w kierunku do miejscowości Syców. Jednocześnie ruch samochodowy w przeciwnym kierunku będzie czasowo niemożliwy. Wszelkie wjazdy na posesje, do miejsc pracy oraz na stację benzynową Orlen będą utrzymane przy zachowaniu organizacji ruchu. Utrudnienia powodowane są technologią wykonywanych robót budowlanych. Wykonawca prac, firma Skanska zapewnia, że utrudnienia powstałe w wyniku wprowadzenia ruchu jednokierunkowego będą ograniczone do minimum, a ruch dwukierunkowy zostanie przywrócony w możliwie najkrótszym terminie - informuje Skanska.
W ramach inwestycji Skanska przebuduje fragment (niemal 1 km) DW448 na odcinku Węzeł Syców – Nowy Dwór. Firma wykona: wzmocnienie konstrukcji jezdni, ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych, wzmocnienie poboczy gruntowych, wymianę przepustów pod zjazdami oraz prace uzupełniające. - Prace zaczniemy od wzmocnienia konstrukcji jezdni. Następnie, po odczekaniu kilku dni przystąpimy do ułożenia nowej warstwy nawierzchni jezdni. Przerwa wymuszona jest technologią, podbudowa musi mieć czas, aby „związać”. Jest to proces dojrzewania warstwy wzmacniającej. W następnej kolejności przystąpimy do realizacji pozostałych prac, mówi Paweł Żarski, Kierownik Budowy, Skanska.
W ramach inwestycji Skanska przebuduje fragment (niemal 1 km) DW448 na odcinku Węzeł Syców – Nowy Dwór. Firma wykona: wzmocnienie konstrukcji jezdni, ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych, wzmocnienie poboczy gruntowych, wymianę przepustów pod zjazdami oraz prace uzupełniające. - Prace zaczniemy od wzmocnienia konstrukcji jezdni. Następnie, po odczekaniu kilku dni przystąpimy do ułożenia nowej warstwy nawierzchni jezdni. Przerwa wymuszona jest technologią, podbudowa musi mieć czas, aby „związać”. Jest to proces dojrzewania warstwy wzmacniającej. W następnej kolejności przystąpimy do realizacji pozostałych prac, mówi Paweł Żarski, Kierownik Budowy, Skanska.