DW 579: objazdy Grodzisku Mazowieckim
- conadrogach.pl
- MZDW
- 2013-04-27
Utrudnienia - realizacja inwestycji.
Do marca przyszłego roku na czas budowy zostanie wyłączony z ruchu wiadukt kolejowy w ciągu drogi woj. nr 579 w Grodzisku Maz. Do 1 marca przyszłego roku w miejscu istniejącego powstanie nowy obiekt o konstrukcji podwieszanej, który po oddaniu do użytku będzie podświetlany.
Na czas zamknięcia wiaduktu zostały wyznaczone objazdy: dla samochodów powyżej 10t od Mszczonowa DK nr 50 do Sochaczewa, następnie DK nr 2 w kierunku Błonia. Alternatywnie kierowcy będą mogli korzystać z autostrady A2 przez węzeł Wiskitki i węzeł Grodzisk. Objazd dla samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej do 10t od strony Błonia przebiegać będzie ulicami: Traugutta, Graniczną, Zachodnią, Bałtycką (przez przejazd kolejowy), Żytnią i Żyrardowską.
Inwestycja realizowana jest systemem "projektuj i buduj". Wykonawcą jest firma Eurovia Polska S.A. Rozbiórka istniejącego obiektu i budowa nowego to koszt 8 mln 400 tys. Środki pochodzą z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego. Obiekt zaprojektowany został na klasę obciążeń "A". Długosć całkowita to 86,20 m, szerokość -17 m. Ostatnie pomiary ruchu przeprowadzone w 2010 r. wykazały, że przez ten obiekt przejeżdza do 8 tys. pojazdów na dobę.
Inwestycja realizowana jest systemem "projektuj i buduj". Wykonawcą jest firma Eurovia Polska S.A. Rozbiórka istniejącego obiektu i budowa nowego to koszt 8 mln 400 tys. Środki pochodzą z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego. Obiekt zaprojektowany został na klasę obciążeń "A". Długosć całkowita to 86,20 m, szerokość -17 m. Ostatnie pomiary ruchu przeprowadzone w 2010 r. wykazały, że przez ten obiekt przejeżdza do 8 tys. pojazdów na dobę.