DW637: Zamknięty most na Liwcu w Węgrowie
- conadrogach.pl
- Mazowiecki ZDW
- 2013-10-31

Do końca grudnia 2013 zostaje wyłączony z ruchu most na rzece Liwiec w Węgrowie (woj.mazowieckie). Zamknięcie mostu jest konieczne ze względu na przebudowę drogi wojewódzkiej 637 na odcinku Stanisławów-Węgrów oraz remont obiektu.
W tym czasie będą obowiązywały następujące objazdy:
Dla samochodów ciężarowych powyżej 8 ton proponowane dwie trasy:
1. Stanisławów (DK 50) – Łochów (DK 62) – Węgrów
2. Mińsk Mazowiecki (DK 2) – Siedlce (DK 63) – Chodów (DW 696) – Węgrów.
Dla samochodów osobowych i innych pojazdów o masie poniżej 8 ton objazd przez miejscowość Krypy. W Węgrowie należy kierować się ul. Żeromskiego, Polną, Wieniawskiego i Gdańską, a następnie DK 62.
Remont mostu na rzece Liwiec to jeden z ostatnich etapów przebudowy drogi woj. nr 637. Inwestycja jest realizowana od maja 2011 roku i zakończy się w listopadzie tego roku. W zakres prac wchodzi budowa odcinka drogi o długości 35 km. Droga wojewódzka nr 637 stanowi dogodne połączenie z Warszawą relacji wschód-zachód, we wschodniej części aglomeracji warszawskiej. Jej znaczenie jest w dużej mierze turystyczne, ponieważ w najkrótszy sposób łączy Warszawę z południowym Podlasiem. Trasą tą można dojechać do Siemiatycz i Puszczy Białowieskiej oraz miejsc kultu religijnego - Drohiczyna i Grabarki. Wykonawcą inwestycji jest firma Skanska S.A.
Dla samochodów ciężarowych powyżej 8 ton proponowane dwie trasy:
1. Stanisławów (DK 50) – Łochów (DK 62) – Węgrów
2. Mińsk Mazowiecki (DK 2) – Siedlce (DK 63) – Chodów (DW 696) – Węgrów.
Dla samochodów osobowych i innych pojazdów o masie poniżej 8 ton objazd przez miejscowość Krypy. W Węgrowie należy kierować się ul. Żeromskiego, Polną, Wieniawskiego i Gdańską, a następnie DK 62.
Remont mostu na rzece Liwiec to jeden z ostatnich etapów przebudowy drogi woj. nr 637. Inwestycja jest realizowana od maja 2011 roku i zakończy się w listopadzie tego roku. W zakres prac wchodzi budowa odcinka drogi o długości 35 km. Droga wojewódzka nr 637 stanowi dogodne połączenie z Warszawą relacji wschód-zachód, we wschodniej części aglomeracji warszawskiej. Jej znaczenie jest w dużej mierze turystyczne, ponieważ w najkrótszy sposób łączy Warszawę z południowym Podlasiem. Trasą tą można dojechać do Siemiatycz i Puszczy Białowieskiej oraz miejsc kultu religijnego - Drohiczyna i Grabarki. Wykonawcą inwestycji jest firma Skanska S.A.