Zobacz galerię - 12 zdjęć:

Budowa 129-kilometrowej trasy S5 na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, która połączy autostrady A1 (Trójmiasto- Śląsk) i A2 (Warszawa-Berlin) to obecnie jedna z największych inwestycji na mapie drogowej Polski. Mimo, że prace na wszystkich siedmiu odcinkach ruszyły w podobnym terminie to ich zaawansowanie bardzo się różni. Najgorzej jest na trzech odcinkach realizowanych przez włoską firmę Impresa Pizzarotti na trasie od autostrady A1 do Aleksandrowa i Szubin - Białe Błota. A przecież ekspresową trasą S5 mieliśmy pojechać w tym roku...

ZOBACZ PODOBNE

KOMENTARZE

Zuz
2019-06-10 20:17
W tym roku 2019 zgodnie z planem, miały być oddane wszystkie 7 odcinków. Jak dobrze będzie, oddany jeden, budowany przez Polaków.Czemu nie wypowiadają umowy na 3 odcinkach Włochom.Tam od tego roku nie ma nikogo na budowie.Wiatr hula po budowie. Postęp np na 1 odcinku ok 2 % przez 5 miesięcy.To jakaś farsa !!!
Homaz
2019-06-09 15:07
Co, za, debil pisał ten artykuł na S5 w miarę pracują na 7 odcinku i to wszystko
Ad Jan
2019-06-08 19:25
https://conadrogach.pl/informacje/salini-nie-pokrzyzuje-planow-dla-a1-obwodnicy-czestochowy-gddkia-wybiera-wykonawce.html
Jan
2019-06-08 09:05
Ludzie z Krajowej Izby Odwoławczej!!Moze zaczniecie myśleć!Bo te odwołania włoskich firm są mocno podejrzane.
Adrian
2019-06-07 21:37
Kogo powinno się powiesić na środku a2 ,jeśli nadal włoskie firmy startują w przetargach i je wygrywają? Jeśli nikogo, to bądźmy lepiej kolejnym landem RFN.

TWÓJ KOMENTARZ

Twój podpis:
Twój komentarz: