Korki na A4: Zamknięta autostrada A4 pod Wrocławiem
Zamknięta autostrada A4 pod Wrocławiem. Wypadek i korki na A4. Zdjęcia: GDDKIA

Od poniedziałku olbrzymie korki na autostradzie A4 pod Wrocławiem. Przed południem doszło do wypadku i na trasie Wrocław - Kąty Wrocławskie autostrada jest zamknięta. Utrudniony ruch jest też na nitce w kierunku do Wrocławia.

Dramatyczna sytuacja na autostradzie A4 pod Wrocławiem. Z ruchu wyłączona jest jezdnia w kierunku Legnicy. Przyczyną zamknięcia lewej jezdni autostrady A4 jest wypadek jaki miał miejsce około godziny 11 pomiędzy węzłem Pietrzykowice a Kąty Wrocławskie. Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad doszło do wypadku przy udziale pojazdu ciężarowego i osobowego, km. 143. Samochód ciężarowy przewrócił się i powoduje zatory. Na miejsce przyjechały służby ratownicze, straż pożarna i policja. Utrudnienia na A4 potrwają conajmniej kilka godzin.

Informacje o tworzących się zatorach i ich długości wyświetlane są na znakach zmiennej treści nad autostradą A4. Zalecane jest wybieranie tras alternatywnych.

Jak można ominąć korek na autostradzie A4 koło Wrocławia?

Z utrudnieniami podróżuje się też na jezdni sąsiedniej w kierunku Wrocławia. Duży ruch powoduje zatory. 

Aktualizacja:

Po godzinie 17-stej nadal nitka autostrady A4 Wrocław - Kąty Wrocławskie (kierunek Legnica) była zamknięta. Dodatkowo po 17 zgłoszono kolejny wypadek za węzłem Kostomłoty, na jezdni w kierunku Wrocławia. Utworzył się kilkukilometrowy korek. 

Wszystkie utrudnienia na autostradzie A4

Korki na dolnośląskiej autostradzie A4 to sytuacja niemal codzienna. W każdy poniedziałek blokuje się jezdnia w kierunku granicy – tiry jadą z ładunkami na zachód Europy i jest ich tak dużo, że trudno szukać miejsca na prawym pasie. W piątek ciężarówki wracają, więc autostrada stoi w przeciwnym kierunku.

 

ZOBACZ PODOBNE

KOMENTARZE

mad max
2019-08-28 23:41
20 lat pociskam po dolnym śląsku. Recepta jest tylko jedna wybudować równolegle dwie e-ski. Jedną na północ od A4 a drugą na południe A dopiero wtedy przystąpić do rozbudowy A4 do 3 pasów w jednym kierunku 1. Przebieg e-ski górnej od Olszyny, Żary. Żagan, Lubin, Wołów, Trzebnica, Oleśnica, Kluczbork, Częstochowa i dalej poniżej Kielc, Stalowa Wola i do granicy 2. Dolna e-ska od Zgorzelca przez Jelenią Górę, Kamienną Górę, Wałbrzych, Ząbkowice, Nysę, do Gliwic lub dalej na wschód poniżej sląska przez Rybnik, Bielsko, poniżej Krakowa Nowy Sącz, Krosno do granicy Tylko takie perspektywiczne, odważne podejście poprawi drożność Wrocławia i Górnego Śląska. Pytanie czy politycy mają jaja i wyobraznie
ArchDelux
2019-08-26 21:48
"Po godzinie 17-stej" niezły analfabetyzm tu u was panuje w tym portalu
Huhu
2019-08-26 19:10
Czemu cały tranzyt idzie a4 ? Aa bo Kulczyk i świetna umowa dla państwa polskiego
Gargamel60
2019-08-26 16:00
Projektować a następnie budować drogę 12 w klasie drogi szybkiego ruchu chociaż kawałkami ale ekspresowo.Zagan Leszno,Jarocin Kalisz Sieradz,Piotrków Trybunalski Radom,Lublin,Chełm Dorohusk.

TWÓJ KOMENTARZ

Twój podpis:
Twój komentarz: