Od września układanie ostatniej warstwy na S7 w Skarżysku Kamiennej
- Anna Kluba
- conadrogach.pl
- 2019-07-31
Na fragmentach budowanej S7 o łącznej długości blisko 5 km jest już gotowa podbudowa bitumiczna i warstwa wiążąca nawierzchni. Od września planowane jest układanie ostatniej warstwy ścieralnej SMA.
Przypominamy, że na przełomie sierpnia i września planowane jest przełożenie ruchu na jedną jezdnię obiektu PZ1 w celu wykonania połączenia istniejącego szydłowieckiego odcinka S7 z budowanym skarżyskim.
Wykonawcą odcinka S7 Skarżysko Kamienna - granica z woj. mazowieckim jest Budimex S.A. Zgodnie z umową zakończenie budowy skarżyskiego odcinka drogi ekspresowej S7 to maj 2020 roku. Pogoda sprzyja wykonawcy, więc wiele wskazuje na to, że kierowcy pojadą nową trasą pod koniec tego roku.
To juz ostatnie prace przy nawierzchni drogi ekspresowej S7 Skarżysko Kamienna - granica woj. mazowieckiego. Zdjecia: lipiec 2019 r., GDDKIA
Nowy odcinek o długości 7,6 km połączy wybudowany w tym roku fragment drogi ekspresowej S7 od Radomia do granicy województw mazowieckiego i świętokrzyskiego z istniejącym węzłem drogowo-kolejowym w Skarżysku-Kamiennej. Nowa droga będzie biegła po nowym śladzie na zachód od istniejącej trasy.
S7 Gdańsk – Warszawa: GDDKIA otwiera worek z przetargami na S7 Płońsk - Czosnów
Po zakończeniu budowy skarżyskiego odcinka drogi ekspresowej S7 zniknie ostatnie jednojezdniowe wąskie gardło między granicą Małopolska/Świętokrzyskie a Warszawą. Nieprzerwanie na 200 km droga S7 będzie miała pełne parametry trasy ekspresowej.