Wszystkie oferty na S3 Bolków – Kamienna Góra poniżej kosztorysu GDDKIA
- conadrogach.pl
- GDDKiA
- 2017-11-30
GDDKIA zamierzała przeznaczyć na zamówienia: 2 139 791 616,95 zł. Najwyższa oferta opiewa na kwotę prawie 1 758 900 000,00 mld zł brutto, natomiast najniższa oferta cenowa wynosi niecałe 1 056 602 056,26 mln zł brutto i złożyła ją włoska firma Astaldi. Wszyscy wykonawcy zaproponowali 47 miesięczny czas realizacji.
- Komisja przetargowa sprawdzi oferty i wyłoni najkorzystniejszą. Umowę z wykonawcą planujemy podpisać w II kwartale 2018r.
Zadaniem wykonawcy będzie zaprojektowanie i wybudowanie odcinka drogi ekspresowej S3 od węzła Bolków (bez węzła) do węzła Kamienna Góra Północ (bez węzła), o długości ok. 16,1 km.
Droga ekspresowa S3 Bolków (bez węzła) - Granica Państwa podzielona została na dwa odcinki: III od Bolkowa (bez węzła) do Kamiennej Góry (bez węzła) oraz IV od Kamiennej Góry (z węzłem) do granicy Państwa. Budowę drogi przewidziano w przekroju dwujezdniowym 2 x 2, szerokość jezdni 2 x 3,5 m plus pas awaryjny 2,5 m, o obciążeniu nawierzchni 115 kN/oś. W ciągu trasy S3 powstaną dwa tunele drogowe. Zakończenie inwestycji zaplanowane do roku 2023.
Droga ekspresowa S3 Legnica - Lubawka - wizualizacje. Zdjęcia: GDDKIA
Wcześniej drogowcy otworzyli oferty od wykonawców zainteresowanych realizacją odcinka Kamienna Góra – Lubawka. Odcinek chce realizować 17 firm i konsorcjów.
Kolejka chętnych do budowy odcinka S3 do Lubawki
Droga ekspresowa S3 w Polsce stanowi element korytarza paneuropejskiego – Środkowoeuropejskiego Korytarza Transportowego (CETC - The Central European Transport Corridor). Docelowo połączy miasto Malmö w Szwecji z miejscowością Chania w Grecji.