Budowa drogi ekspresowej S8 w Warszawie - odcinek Powązkowska - Modlińska.
- conadrogach.pl
- GDDKiA, Metrostav
- 2015-04-08

zdjęcia


Droga S8 w Warszawie. Budowa wiaduktu na Trasie AK nad Wisłostradą. Marzec 2015. Zdjęcie: Metrostav i GDDKiA.


Droga ekspresowa S8 pełni funkcje Zachodniej i Północnej Obwodnicy Warszawy. Gotowy jest już odcinek od połączenia z autostradą A2 na węźle Konotopa do węzła Powązkowska. Na zdjęciu przebudowa wiaduktu w ciągu ul. Mickiewicza nad Trasą AK. Marzec 2015. Zdjęcie: Metrostav i GDDKiA.


Droga ekspresowa będzie miała dwie jezdnie po trzy pasy ruchu w każdym kierunku. Charakterystycznym rozwiązaniem na budowanym odcinku są półtunele pełniące funkcje ekranów akustycznych. Marzec 2015. Zdjęcie: Metrostav i GDDKiA.


Ekrany powstaną na Trasie AK. Marzec 2015. Zdjęcie: Metrostav i GDDKiA.


Budowa półtunelowych ekranów akustycznych na Trasie AK. Marzec 2015. Zdjęcie: Metrostav i GDDKiA.


Wjazd i zjazd z drogi S8 będzie możliwy poprzez węzły drogowe: Powązkowska, Broniewskiego, Marymoncka, Wisłostrada i Modlińska. Na zdjęciu budowa wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą. Marzec 2015. Zdjęcie: Metrostav i GDDKiA.


Prace budowlane powinny zakończyć się we wrześniu 2015 roku. Na zdjęciu budowa wiaduktu Trasy AK nad ul. Gwiaździstą. Marzec 2015. Zdjęcie: Metrostav i GDDKiA.


W ramach kontraktu przebudowany zostanie most Grota-Roweckiego. Zaplanowano na nim po dwa pasy ruchu w każdym kierunku dla ruchu tranzytowego i trzy kolejne dla ruchu lokalnego. Na zdjęciu prace na moście. Marzec 2015. Zdjęcie: Metrostav i GDDKiA.


Na drugim brzegu Wisły, na węźle Modlińska, droga połączy się z gotową już ekspresówką do Marek. Za Markami zaplanowano połączenie S8 ze Wschodnią Obwodnicą Warszawy w ciągu drogi S17. Na zdjęciu wiadukt Trasy AK nad ul. Broniewskiego. Marzec 2015. Zdjęcie: Metrostav i GDDKiA.