S7: Wschodnia obwodnica Krakowa z mostem przez Wisłę coraz bliżej
- conadrogach.pl
- GDDKiA
- 2017-03-16

zdjęcia


Nowy most przez Wisłę na wschodniej obwodnicy Krakowa w ciągu drogi ekspresowej S7 Botewa - Igołomska. Zdjęcia: GDDKIA


Most przez Wisłę to część budowanej wschodniej obwodnicy Krakowa w ciągu trasy S7. Podwójny most będzie największy w Małopolsce. Zdjęcia: GDDKIA


Oficjalne otwarcie odcinka S7 Rybitwy - Igołomska z nowym mostem przez Wisłę planowane jest na lipiec 2017 r. Zdjęcia: GDDKIA


Nowy most przez Wisłę składa się z dwóch równoległych obiektów o długości 706 m i 695,5 m. Są to konstrukcje o ustroju nośnym sprężonym, z podwieszeniem w formie want i zespoloną środkową częścią przęsła podwieszonego mają pylony dwusłupowe w kształcie litery „A” i wysokość od powierzchni 66 metrów. Zdjęcia: GDDKIA


Nowy odcinek wschodniej obwodnicy Krakowa to 4,5 km drogi S7 długości, trzy pasy ruchu w każdą stronę oraz imponujący most przez Wisłę. Zdjęcia: GDDKIA


Budowa wschodniej obwodnicy Krakowa i mostu przez Wisłę idzie pełna parą. Zimowe miesiące już za nami. Finisz prac, które uwieńczy otwarcie 22 lipca. Zdjęcia: GDDKIA


Wschodnia obwodnica Krakowa jest już na finiszu prac budowlanych. Trwa układanie nawierzchni i prace dodatkowe m.in zabezpieczające most. Zdjęcia: GDDKIA


Wartość budowy odcinka S7 Rybitwy- Igołomska z nowym mostem to niespełna 530 mln zł. Zdjęcia: GDDKIA


Budowa nowego odcinka Wschodniej Obwodnicy Krakowa w ciągu S7 pomiędzy węzłami Rybitwy i Igołomska ruszyła w lipcu 2014 roku. Zdjęcia: GDDKIA


W ramach inwestycji przebudowano także część torowiska w rejonie Węzła Igołomskiego. Zdjęcia: GDDKIA


Budowany odcinek wschodniej obwodnicy Krakowa w ciągu drogi S7 docelowo będzie łączył autostradę A4 z drogą DK79 oraz umożliwi w perspektywie kontynuację budowy drogi ekspresowej S7 w północnej części Województwa Małopolskiego od Krakowa do południowej granicy Województwa Świętokrzyskiego.