1. Strona główna
  2. Informacje
  3. GDDKiA zbiera informacje niezbędne do budowy S19 Rzeszów - Barwinek

GDDKiA zbiera informacje niezbędne do budowy S19 Rzeszów - Barwinek

  1. conadrogach.pl
  2. GDDKiA
  3. 2016-03-30
GDDKiA zbiera informacje niezbędne do budowy S19 Rzeszów - Barwinek
Budowa drogi ekspresowej S19 Świlcza - Rzeszów już trwa. GDDKiA prowadzi teraz analizy dla odcinka Rzeszów - Barwinek. Zdjęcia: GDDKiA
Rzeszowski Oddział GDDKiA prowadzi tzw. dialog techniczny związany z wykonaniem Koncepcji Programowej budowy drogi ekspresowej S19 na odcinku Kielanówka (węzeł Rzeszów Płd.) – Barwinek (gr. państwa).

Konsultacje prowadzone są dla następujących odcinków:

  • S19 węzeł Rzeszów Południe – węzeł Babica, długości 10,3 km, w ramach którego planowany jest tunel o dł. 1,35 km;
  • S19 węzeł Babica – węzeł Domaradz, dł. 23,4 km, w ramach którego planowane są 3 tunele o dł. 1,75 km, 1,6 km i 1,2 km.

- Chęć udziału w dialogu technicznym zgłosiło 12 firm. Na przekazane przez GDDKiA pytania i zagadnienia odpowiedziało 8 firm. Uczestnicy dialogu mogli także zgłaszać dodatkowe kwestie, które powinny być uwzględniane przy opracowywaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na wykonanie koncepcji programowej. Po ich analizie podjęto decyzję o konieczności zorganizowania spotkania z uczestnikami Dialogu. Odbędzie się ono 30 marca br. – informuje rzeszowski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Efektem dialogu technicznego ma być pozyskanie przez GDDKiA wszelkich informacji, które zostaną wykorzystane przy zdefiniowaniu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, treści umowy oraz szacowaniu wartości w postępowaniu przetargowym na wykonanie Koncepcji Programowej budowy drogi ekspresowej S19 na odcinku węzeł Rzeszów Płd. – Barwinek (gr. państwa).

GDDKiA zaznacza, że dialog techniczny pozwoli skorzystać z wiedzy branży w zakresie najlepszych i najkorzystniejszych technicznie, technologicznie, organizacyjnie oraz ekonomicznie rozwiązań, które pomogą w realizacji inwestycji. Pozwolą także tak opracować dokumentację postępowania, aby uzyskać najlepsze rozwiązania m.in. w zakresie:

  • Koniecznych do wykonania badań geologicznych i hydrogeologicznych na potrzeby projektowania tuneli posadowionych na głębokości 60 – 130 m;
  • Monitorowania osuwisk występujących na trasie planowanej drogi ekspresowej S-19;
  • Sposobu i zakresu wykonania badań geofizycznych na potrzeby projektowania tuneli;
  • Wymagań dotyczących parametrów sprzętu który pozwoli na wykonanie w sposób prawidłowy koniecznych badań geologicznych;
  • Czasokresu niezbędnego do wykonania badań geologicznych, hydrogeologicznych, geofizycznych i monitoringu osuwisk.

Termin ostatecznego zakończenia dialogu technicznego planowany jest na 31 marca 2016 r.

Podziel się:
AKTUALNOŚCI
ZOBACZ PODOBNE
Zobacz również Utrudnienia na drodze S19