Autostrady A1 i A4 na finiszu
- conadrogach.pl
- GDDKiA
- 2013-12-21
Autostrada A4 na Podkarpaciu, fot. GDDKiA
Kierowcy mogą już korzystać z całego 25-kilometrowego odcinka autostrady A4/DK4 od Jarosławia Zachód do węzła Przemyśl w Radymnie. W nocy z piątku na sobotę pierwsi kierowcy ruszyli także 45-kilometrowym odcinkiem autostrady A1 z Torunia do Włocławka. W poniedziałek natomiast ok. godz. 15, spodziewane jest oddanie do ruchu kolejnego ponad 21-kilometrowego odcinka między Radymnem, a Korczową.
Na pozostałych odcinkach autostrady A4 i A1 trwają prace. Jak wynika z raportu GDDKiA na pozostałym 19-kilometrowym fragmencie od Włocławka do Kowala kontynuowano prace na trasie głównej i obiektach mostowych. Prace prowadzono 7 dni w tygodniu i do późnych godzin nocnych.
Na budowie autostrady A1 od Strykowa do Tuszyna wykonywano kolejne warstwy nasypów i wykopów, trwały również dalsze prace przy stabilizacji podłoża gruntowego pod drogę główną. Wykonywano roboty przy przepustach skrzynkowych oraz kontynuowano prace na obiektach mostowych i wiaduktach.
Z kolei na budowanej autostradzie A4 pomiędzy Tarnowem i Dębicą udostępnione zostały dla ruchu trzy drogi powiatowe z nowymi wiaduktami w miejscowościach: Brzozówka, Nowe i Jaźwiny. Przebudowano tu w sumie 2 km dróg powiatowych. Na estakadzie E-118 w Żyrakowie zabetonowano kolejne segmenty ustroju nośnego. Ułożono także 750 m warstwy wiążącej WMS. Na wszystkich odcinkach autostrady pracowało łącznie każdego dnia ok 600 osób i ok. 200 maszyn budowlanych.
Do ruchu węzeł Jarosław Zachód dzięki czemu kierowcy mogli skorzystać z całego 25-kilometrowego odcinka aż do węzła Przemyśl w Radymnie. W poniedziałek ok. godz. 15 spodziewane jest oddanie do ruchu kolejnego 21-kilometrowego odcinka między Radymnem, a Korczową. W minionym tygodniu zakończyły się prace związane z wykonaniem oznakowania poziomego. W sumie wykonano 42 km linii krawędziowych i segregacyjnych. Ułożono także warstwę wiążącą z betonu asfaltowego oraz warstwę ścieralną na dwóch obiektach. Na odcinku autostrady A4 od Rzeszowa do Jarosławia wykonawca prowadził prace związane z wykonywaniem oznakowania poziomego na węźle Jarosław Zachód. Kończył także montaż barier energochłonnych w pasie dzielącym na DK4.
Na budowie autostrady A1 od Strykowa do Tuszyna wykonywano kolejne warstwy nasypów i wykopów, trwały również dalsze prace przy stabilizacji podłoża gruntowego pod drogę główną. Wykonywano roboty przy przepustach skrzynkowych oraz kontynuowano prace na obiektach mostowych i wiaduktach.
Z kolei na budowanej autostradzie A4 pomiędzy Tarnowem i Dębicą udostępnione zostały dla ruchu trzy drogi powiatowe z nowymi wiaduktami w miejscowościach: Brzozówka, Nowe i Jaźwiny. Przebudowano tu w sumie 2 km dróg powiatowych. Na estakadzie E-118 w Żyrakowie zabetonowano kolejne segmenty ustroju nośnego. Ułożono także 750 m warstwy wiążącej WMS. Na wszystkich odcinkach autostrady pracowało łącznie każdego dnia ok 600 osób i ok. 200 maszyn budowlanych.
Do ruchu węzeł Jarosław Zachód dzięki czemu kierowcy mogli skorzystać z całego 25-kilometrowego odcinka aż do węzła Przemyśl w Radymnie. W poniedziałek ok. godz. 15 spodziewane jest oddanie do ruchu kolejnego 21-kilometrowego odcinka między Radymnem, a Korczową. W minionym tygodniu zakończyły się prace związane z wykonaniem oznakowania poziomego. W sumie wykonano 42 km linii krawędziowych i segregacyjnych. Ułożono także warstwę wiążącą z betonu asfaltowego oraz warstwę ścieralną na dwóch obiektach. Na odcinku autostrady A4 od Rzeszowa do Jarosławia wykonawca prowadził prace związane z wykonywaniem oznakowania poziomego na węźle Jarosław Zachód. Kończył także montaż barier energochłonnych w pasie dzielącym na DK4.